This is a little story about four people named Everybody, Somebody, Anybody, and Nobody. There was an important job to be done and Everybody was sure that Somebody would do it. Anybody could have done it, but Nobody did it. Somebody got angry about that because it was Everybody’s
Învață de acasă – educație online
Mii de cursuri gratuite pentru copii și adulți și alte resurse de unde poți învăța singur, din confortul casei tale Iată lista de recomandări de site-uri care oferă gratuit cursuri online: Science Matters: Let’s Talk About COVID-19 – un curs dedicat virusului Covid-19; Linkedin Learning (vechea platformă Lynda) – o colecție
15 tehnici și „instrumente” pentru un Management eficient
Cum poți să devii un manager eficient? La o astfel de întrebare simplă, răspunsul este unul foarte complex. Să fii un bun manager reprezintă o provocare incredibil de dificilă pentru extrem de mulți profesioniști. Acum aproape o sută de ani, autorul care a pus bazele managementului ştiinţific, Frederick Taylor postula principiul
Principalii factori de care depinde succesul în afaceri
Care este principalul factor de reușită în afaceri? Nu mai este o noutate faptul că aproximativ 99% dintre start-up-uri nu reușesc să supraviețuiască în primii zece ani de activitate, iar motivul principal al acestei rate ridicate de eșec este că majoritatea antreprenorilor încep o afacere nepregătiți și cu o
Dezvoltarea afacerii și factorii critici de succes – FCS
Lumea afacerilor este plină de cuvinte, termeni, fraze și acronime care pot fi confuze. În special, termenii: indicatorii cheie de performanță (KPI) , indicatorii critici sau cheie ai succesului (KSI) și factorii critici de succes (CSF) sunt adesea folosiți interschimbabil și eronat. Este extrem de important ca managerii unei organizații să cunoască diferența
Evaluarea performanțelor în organizații – KPIs
În prezent, tot mai multe firme se confruntă cu necesitatea creșterii productivitații muncii și pentru aceasta dispun de posibilități limitate. Una dintre cele mai puțin exploatate căi de creștere a productivității este îmbunătațirea performanței umane. În general pentru analiza eficienței unei acțiuni se compară rezultatele obținute cu efortul depus.
Optimizează-ți afacerea cu soluții ERP (Enterprise Resource Planning )
Pentru a defini corect ce înseamnă un sistem ERP (Enterprise Resource Planning – în traducere Planificarea Resurselor Întreprinderii) este nevoie să înțelegem că acesta reprezintă o soluție software care integrează toate informațiile și datele dintr-o organizație într-o platformă unică. Istoria sistemelor ERP datează din anii ’60 când acest tip de aplicație software era folosit
Cele mai frecvente 8 tipuri de risipe din companii
„Printr-o crăpătură mică străbate apa în corabia cea mare”, spune un vechi proverb. În terminologia Lean, activitățile dintr-un proces se împart în trei mari categorii: activități care adaugă valoare din perspectiva clientului: cele efectuate pentru a transforma un produs sau un serviciu, din forma inițială într-o formăa finală, cerută
Disciplina „5 S” + Siguranță
Atingerea obiectivelor unei organizații se bazează pe anumiți factori indirecți ce pot acționa ca un element motivațional sau ca un obstacol în procesele de management al performanței. Un astfel de factor este menținerea unui spațiu de lucru bine organizat. În acest scop, se poate aplica metoda Kaizen. Această este o metodă
The Great Match: Design thinking-Lean-Agile
If you’re even slightly familiar with the entrepreneurial world, you most likely navigate in a tag cloud of methodologies, including design-thinking, lean startup, agile, scrum, etc. They are all useful in their own scope and contribute to easing up the process of building (or rethinking) a company. Design Thinking is